fredag 18 juli 2008
Tårta
Jag måste bara lägga in en bild på tårtan som mamma hade bakat när hon fyllde år.Den var lika god som den ser ut. :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar