torsdag 6 januari 2011
Födelsedagspresent
Min första födelsedagspresent fick jag av Niklas. Ett halsband som jag sagt att jag ville ha. :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar