tisdag 15 december 2009

VFU-perioden slut

Idag var det näst sista dagen på VFU:n. Det är med blandade känslor jag går dit för sista gången imorgon. Det är rätt jobbigt att ha någon som bedömer en hela tiden. Det skulle kännas mycket bättre om det var till mitt eget jobb jag gick. Ha egna klasser. Det ska bli ganska skönt att komma tillbaka till Örebro fast ändå inte. Där är det en massa krav som ställs, det har varit skönt att slippa. Nu håller jag på med VFU-uppgiften. Det går lite trögt, men det kommer nog att bli bra till slut.

Niklas är i Köping på nåt flyggrejs och jag har hållit på och tvättat. Under tiden maskinen gick tog jag en promenad på ca 50 minuter. Det var riktigt skönt faktiskt. Jag ska försöka hinna gå en sväng innan jag går till VFU:n imorgon också. Jag börjar halv tolv då.

Än så länge går det faktiskt oväntat bra med att inte äta godis. Jag har inte ätit nånting än så länge.

2 kommentarer:

Emelie sa...

Samma här. Heja oss! Jag känner mig lite förvånad över min egen prestation. So far..

Unknown sa...

Haha. Ja, det gör jag också, över min egen alltså. Jag har knappt känt nåt sug heller.

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek