måndag 17 oktober 2011

En förlust och en vinst

I lördags åkte vi till Fagersta för att spela match, det blev tyvärr förlust med 4-3. Igår var det hemmamatch mot Råby och där gick det desto bättre. Det blev vinst med 5-2 och jag lyckades få in 3 mål. Det var väldigt skönt, men jag hade lite flyt.

Idag har jag pluggat, vilket det känns som att det kommer bli typ varje måndag - fredag fram till jul nu. Mycket att göra! Det känns i alla fall rätt bra än så länge. Vi satt i alla fall och höll på i fyra timmar idag ungefär. När vi var klara gick jag till gymmet och körde ett överkroppspass. Tror jag ska börja köra lite mer så, eftersom jag inte kommer hinna gå till gymmet lika ofta.


Nu har jag nyss ätit korv och makaroner med en massa grönsaker. Gott! Och nu ska jag försöka plugga lite till och tagga inför träningen!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek