torsdag 16 juli 2009

Åska

Snart dags för jobb igen, 15:30 - 21:00. Väldigt sköna jobbtider.

Igår jobbade jag dag, 7 - 14:45. När jag kom hem åkte jag en sväng till Färsjön för där låg Emelie redan. Sen åkte jag hem och åt lite mackor, jag orkade inte göra någon mat. Vid åtta kom Emelie och Sandra för vi skulle kolla på film, men vi fastnade framför "Stora byggslaget" och "Lyxfällan". Sen visade det sig att vi i alla fall inte skulle få igång dvd:n.

Idag la jag mig ute och självklart börjar åskan komma hit då. Jag låg där typ en kvart, sen började det regna. Åskan kan inte ha varit speciellt långt bort idag. Det verkligen small till och det gick typ inte ens en sekund mellan blixtarna och mullret.

Näe, nu ska jag göra mig klar.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek