söndag 26 juli 2009

Sandras 20-årsfest






Det var en väldigt rolig kväll. :)

Jag var i stugan först på dagen, när ja åkte hem skulle jag ta med mig bröd och enchiladas som jag skulle äta på jobbet. Jag glömde båda två. Så jag fick göra ny mat när jag kom hem. Tur att vi åkte i tid så att jag hann det. Eftersom att jag glömde brödet fanns det typ ingen frukost i morse heller. Det fanns i alla fall två mackor och det räckte.

Efter jobbet kom Emelie och hämtade mig i Ljusne och så åkte vi till Sandra. Det var mycket roligt.

Dagen började inte allt för bra, men avslutades bra. :)

1 kommentar:

Emelie sa...

Ser ni de två tjejerna nerifrån? Råsnygga skulle jag vilja påstå.

På bilden näst längst ner ser ni kvällens bildtema illustrerad av mig och Erika: Förvånad avsugning

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek