torsdag 11 oktober 2012

Löpbandslöpning

Idag har jag varit på linsundersökning och det var alldeles för länge sen jag gjorde en sån nu. Som tur var hade inte synen ändrats nånting och jag hade bara fått ett litet skavsår på hornhinnan, men det kunde bero på att jag var förkyld nyss. Så nu får jag sova utan linser några nätter. Tur att jag slapp vara utan linser på dagarna i alla fall.


När jag kom hem från undersökningen bytte jag om och gick ner och sprang lite på löpbandet (gud vad det är tråkigt) och körde några styrkeövningar för överkroppen:


  • Skivstångsrodd
  • Bicepscurls
  • Ryggövning i cable cross
  • Ryggresning
  • Triceps push down
  • Drag mot hakan (baksida axlar)

Jag börjar ledsna lite på gymmet här i källaren så nu hoppas jag att M kan bli frisk så att vi kan skaffa gymkort, vilket vi har tänkt i några veckor nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

har du linser???/mvh lucas
OBS:GODKÄN DET HÄR IDA

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek