torsdag 1 november 2012

Höstlov

 I helgen har jag varit i Söderhamn. Det är alltid lika skönt att komma hem ett tag, men det är även ganska skönt att åka därifrån när man väl gör det. Fast jag hade kunnat stanna längre än fyra dagar den här gången. Marcus var med dit den här gången och det finns så mycket jag vill visa och vissa saker kommer man inte på på en gång, men det blir ju fler gånger.


 På väg till jobbet igår

Den här veckan är det höstlov och jag var ledig måndag och tisdag, så det blir en kort vecka. Plus att jag har planering. Idag var jag på jobbet i ungefär två timmar och sen gick jag hem och planerade istället och imorgon blir det planering hemma hela dagen.


Idag har det blivit en promenad på drygt en halvtimme och 40 minuter nere i gymmet och idag körde jag överkropp. Fast det blev nog mest rygg och det är det jag tycker är roligast att träna. Det känns riktigt skönt i kroppen just nu!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek