lördag 10 december 2011

Allergisk mot alkohol?

Nu har det varit dåligt med skrivandet igen, men den här veckan har jag verkligen haft fullt upp. I måndags satt vi och kollade igenom på andras c-uppsatser för att ge kommentarer på provopponeringen vi hade dagen efter. Så i tisdags var det alltså provopponering och den höll på från nio till tolv ungefär. Efter det satte vi oss och fixade till några av de kommentarer vi fick. Onsdag, torsdag och fredag har vi suttit hela dagarna och fixat till och skrivit om. Igår vid halv fyra, fyra var vi klara. Så nu är uppsatsen klar för opponering som är den 20 december. På måndag ska vi skicka in den till urkund (för att ha bevis på att det inte är plagiat) och sedan lämna in den till vår examinator.

Igår kväll hade vi match i Örebro, mot Örebro universitet. Det blev vinst med 6-3, mycket skönt och välbehövligt.

Jag har varit lite småsjuk den här veckan också. Jäkla alkohol... Efter lagfesten vi hade för någon vecka sen blev jag sjuk och nu efter julfesten med herr- och damlag blev jag också sjuk. Så träningen den här veckan har inte legat på topp. Typiskt när jag har känt att det gått bra på gymmet. Funderade på att gå dit idag, men det är lika bra att vila.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek