fredag 2 december 2011

Löpband

Idag klev jag upp vid sju igen och kollade på julkalendern. Tror att den kan bli rätt bra faktiskt. Åt lite frukost och vid halv nio gick jag till gymmet. Körde lite löpning på bandet innan jag gick hem också. Jag har aldrig riktigt gillat att springa på löpband, men idag kändes det bra. Sjukt svettig blev jag i alla fall!


Sen hem och ta efter träning-mat, dusch och sen plugg. Jag och Markus har suttit och pluggat hela eftermiddagen. C-uppsatsen börjar bli färdig och nu är alla delar färdigskrivna. Bara att vänta på kommentarer från vår handledare. Opponering vecka 51. Snart så är det över!

1 kommentar:

Elin sa...

Ja jag joggade på 8-9:an (relativt fort) i 30 minuter .. Så när den visade 4 tyckte jag "va? Inte längre?!". Men man vet ju inte heller , var otroligt längesen jag tränade. Och speciellt kondition.

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek