måndag 12 december 2011

Bra start på träningsveckan!

Idag har det varit en massa krångel i skolan igen, men det löste sig till slut i alla fall. När jag kom hem gick jag direkt till gymmet och började med löpning på bandet. 20 minuter. Jag tänkte ge upp efter ca 10 minuter, men tänkte äh, jag kör till 15 i alla fall och då tänkte jag att då kan jag lika gärna köra klart den tid jag hade ställt in på. Rätt bra tempo blev det också. När jag sprungit klart körde jag;

  • Hantelrodd
  • Brösthantelpress
  • Tricepspress
  • Bicepscurls med stång
  • Sneda crunches på boll
Innan träningen sprang vi också ca 20 minuter och sen innebandyträning på det. Skön start på veckan!

Imorgon blir det morgonträning och sen iväg till skolan och kolla/lyssna på två opponeringar.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek