måndag 27 augusti 2012

Andra ispasset avklarat!

Det känns verkligen att det inte är samma muskler som man använder när man spelar innebandy som när man spelar bandy, mina ben dör efter några minuter bara. Så det är ju perfekt med Squats-utmaningen nu! Jag känner mig även lite förvirrad på planen när vi spelar tvåmål. Jag vet inte riktigt var jag ska vara, men jag hoppas på att det blir bättre med tiden.

På onsdag ska jag springa Blodomloppet med jobbet och det blir det sista löppasset innan Tjejmilen. Och på onsdag kommer jag satsa på att springa 5 km på 25 minuter, då jäklar är det bara att köra.

Imorgon har jag min första öppning och då börjar jag 6:30. Jag tycker att det är ganska skönt, för då slutar jag 14:30 och det är så skönt att ha några fler timmar på sig att göra något när man kommer hem.

Nu blir det dusch och sen läggdags!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek