söndag 26 augusti 2012

Squat challenge

Jag har inte sprungit en ända mil i år och nästa vecka är det Tjejmilen. Det känns inte riktigt bra, men det är väl bara att köra på och hoppas på att det går vägen ändå. Det kommer nog bli en trevlig helg i alla fall. Hotellfrukost två dagar i rad, det finns inte mycket som slår det.

Idag har jag stått på Västeråsmarknaden och räknat människor fyra timmar och efter det hem och äta tacos som min bästa hade fixat tills jag kom hem och några timmar efter det blev det en löprunda på ca 45 minuter. Det gick helt okej för att vara den här sommaren.




Johanna som jag spelar bandy med har startat en Squat Challenge, vilket innebär att man ska göra 100 squats (knäböj) varje dag i 30 dagar och den utmaningen har jag antagit. Så nu är det bara att köra!

1 kommentar:

Johanna sa...

Härligt Ida! Hoppas det går bra på blodomloppet! På plan verkar du inte alls förvirrad, du har sjukt bra blick för spelet och jag är jätteglad att du ska köra med oss i år! Kör hårt på ons!

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek