lördag 25 maj 2013

Nya löparskor och nytt gymkort

 

 Nike free 5.0+

I torsdags satt jag och kollade på nya löparskor på Sportamore och har länge funderat på dessa och just då var det rea. Tänkte att jag skulle slå till. Det fanns bara 36 kvar, så jag la dom i varukorgen och skulle betala. Då blev det något fel så att jag var tvungen att göra om allt och då var skorna slut... Det är inte första gången det här händer mig. Men jag gick inte någon timme senare och då fanns dom igen, så nu är dessa på väg hem till mig.


Nya gymkortet

Idag har Member 24 öppnat ett nytt gym här i Västerås och vi hade bestämt att vi skulle gå dit och kolla hur det såg ut och träna. Men det blev ingen träning, det kändes så dumt när alla gick runt och kollade. Vi blev i alla fall medlemmar där, så nu har jag äntligen skaffat gymkort och träningen ska bli mer varierad än den varit nu ett tag. Längtar verkligen till första passet som jag tror blir imorgon!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek