lördag 13 juli 2013

Hemma igen!

Jag vill så gärna komma igång med bloggandet igen, men det blir aldrig av. Den här gången ska jag verkligen försöka!

Det har hänt en del grejer sen sist. Jag har bestämt mig för att spela innebandy igen och den här gången blev det IBK Köping div1. Just nu blir det inte så mycket löpning, utan vi har ett träningsschema där som jag följer. Det är ganska skönt. Och roligare än att bara springa. Det blir även träning på gymmet, som nu har blivit Member24. Väldigt bra gym tycker jag och det känns bra att komma igång med styrketräning igen.

Sen så har jag/vi varit i Söderhamn och vi var mest ute i stugan och bara va. Sista dagen innan vi skulle åka tillbaka till Västerås var jag med på Söderhamns skärgårds triathlon. Det var 750 m simning, 2 mil cykling och 5 km löpning. Det var väldigt roligt, men också jobbigt så klart. Men jag kan absolut tänka mig att göra det igen. Simningen var värst...








31 juni bar det iväg mot Danmark och Köpenhamn. Där var vi bara över natten, så dagen efter åkte vi vidare mot Lökken och där var vi i en vecka. Det var inte så bra väder, men skönt att komma iväg ett tag. Efter den här veckan var det skönt att komma hem och få lite ordning på kost och träning igen. Det blev träning där nere och vi åt inte så dåligt, men det blir ändå bättre när man kan välja lite mer själv.

  
Bild på hela gänget (har snott bilden, hoppas det inte gör något!)






Nu har vi snart varit hemma i en vecka och den här veckan har sett väldigt bra ut träningsmässigt.

* Måndag: Innebandyträning (Löpskolning, sprint, styrka och innebandy)
* Tisdag: Gym
* Onsdag: Skulle ha varit löpning, men jag hade sån träningsvärk i vaderna så det blev bara promenad
* Torsdag: Innebandyträning (Styrka + innebandy)
* Fredag: Gym

Idag blir det nog vila. Men imorgon är det dags för intervaller!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek