söndag 21 juli 2013

Löparmotivationen

Just nu är inte löparmotivationen på topp. I våras tränade jag mycket löpning pga att jag skulle springa Vårruset och nu har jag börjat gymma igen så nu är jag lite nykär i det. Idag blev det dock ett intervallpass. Det stod på schemat som jag får från innebandyn. Intervallerna bestod av springa 90 sekunder och vila 30 sekunder x 12. Det kändes helt okej. Dom första intervallerna var jobbigast, för då sprang jag bara och tänkte på hur många jag hade kvar.

 Före och efter dagens träning

Igår kväll åkte jag och Marcus ut och fiskade. Först åkte vi till ett ställe som inte var speciellt bra och det var lite krångligt att komma dit. Sen åkte vi till ett jättemysigt ställe där jag fick napp så fort jag stoppade ner kroken nästan. Men det var inte ätbara fiskar tyvärr. Jag vi en som var jättestor, tyvärr fick jag inte upp den för den bet av linan. Tror aldrig jag fått en så stor fisk förut. Innan vi åkte hem blev det ett kvällsdopp.

Marcus igår kväll

På dagen var vi till Slagsta och åt glass. Jag har tjatat lite om att jag vill åka dit eftersom jag aldrig varit där. När jag hade ätit lite mer än hälften började det gå trögt, men man kan ju inte lämna så god glass! 

Snickersnäcka

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek