söndag 10 augusti 2008

Cityfesten

Jag, Emelie och Martina tog bussen till Ljusne, där Mickis mamma var och handlade och så fick vi åka med henne därifrån eftersom bussen bara gick dit. När vi kom dit åt vi lite tacos som Mickis hade gjort. Det var mycket gott. Ett tag efter vi hade ätit spelade vi spel, det blev "Tjejsnack". Det var från åtta år, men det struntade vi i. Hehe. Det första jag fick göra var att vända tröjan bakochfram och ha så hela spelet. Det var lite drygt. Emelie skulle byta byxor med någon som var med och spelade, så Martina fick offra sig. Ja, det var ganska roligt, även fast Emelie vann som vanligt. Hehe.

Vid nio började vi göra oss i ordning för att åka till Gävle. Alex var chaufför. Bilresan var trevlig, bra musik och allt. Jag och Emelie fick dock inte lyssna på "Daugava". Det gick rätt fort att åka dit. Emelie visste nån gratisparkering, men vi svägnde av fel så vi fick åka runt hela Gävle typ. Haha.

När vi kom in till stan till slut gick vi runt och kollade överallt och sen blev det langos. Fast jag orkade inte äta upp hela min. Vi träffade även Erika och Conny. Vid tolv gick vi till bilen igen och åkte hem. Då lyssnade vi äntligen på "Daugava". :)

Det var en rolig kväll. :)



Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek