måndag 25 augusti 2008

Utan internet

Segt att vara utan internet. Nu sitter jag vid en dator på biblioteket i Arboga. Jag hoppas att vårt internet kommer snart, men vad jag har hört så är Tele2 inte så snabba av sig.

Vi börjar i alla fall komma i ordning i lägenheten och så nu och jag börjar bli nervös för imorgon. Det kommer säkert att gå bra, det brukar det göra för det mesta. Förra veckan var vi till Örebro och kollade på universitetet. Det var ett väldigt stort område med en massa hus. Jag som tyckte det var stort på Staffangymnasiet när jag började där. Haha.

Jag fick nåt brev hem från universitetet, alltså "hem" till Söderhamn, som mamma skulle skicka hit men jag har inte fått det än. Drygt. Jag tror att det är inloggningsuppgifter till forumet på Örebros hemsida. Hoppas att det inte är något annat viktigt eftersom första dagen är imorgon.

Jag ska troligen åka hem på torsdag eller fredag, men det är så jäkla dyrt att åka tåg. Det tar skitlång tid också. Tågen åker sån omväg, så det tar typ fyra timmar, det är längre än med bil. Det blir nog bra till slut det där också, men synd att det är så dyrt.

1 kommentar:

Emelie sa...

Illa Ida. Totalt isolerad och dessutom pank! ;)

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek