måndag 22 september 2008

Örebro

Det har varit ett väldigt tjat om internet nu ett tag. Hehe. Men dom har sagt att det ska komma i början av den här vecken, fast det blir nog inte idag. Hoppas imorgon i alla fall.

Sitter nu i skolan och ska ha föreläsning om en timme ungefär. Jag tog ett tidigare tåg för att kunna sitta lite vid datorn och göra det jag måste göra.

I helgen var jag och Niklas till Örebro. Först var vi på stan, jag köpte en jacka på Cubus. Sen åkte vi till Ikea och köpte en hatthylla, skohylla och lite småsaker. Efter det gick vi på Elgiganten, jag lämnade in min mobil på lagning, så nu är jag utan mobil vilket känns skitjobbigt. Vet inte riktigt hur lång tid det skulle ta heller. Hoppas att jag får en ny. Hehe. Sen gick vi vidare på en skoaffär och jag hittade ett par stövlar. Äntligen! Sen var vi på Biltema och sen på Ica Maxi.

1 kommentar:

Anonym sa...

Intressant. =)

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek