tisdag 30 september 2008

Internet!

Nu har vi äntligen fått internet! Det kom för några minuter sen. :)

Snart ska jag till skolan. Vi skulle ha kommenterat ett annat pars paper, men jag tycker det är svårt för jag har så svårt att vara kritisk. Jag hoppas att Felicia kan hjälpa till lite. Hehe.

Nu har jag börjat träna innebandy igen. Kungsör heter laget. Det verkar helt okej. Jag hade fått vara med på matchen på lördag, men det går ju inte för att jag har inte skrivit över mig än. Det var lite synd, men vi kanske ska åka hem i helgen och då är det bra. Tränaren sa att han vill ha med mig så fort som möjligt. :) Det är så jäkla skönt att börja träna igen. Nu vill jag träna varje dag. Jag tränade första gången i onsdags och efter den träningen hade jag sån himla träningsvärk, kunde knappt gå. Hehe.

Näe, nu måste jag gå och göra mig klar.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek