torsdag 22 oktober 2009

Jag klarade tentan!

Jag trodde faktiskt inte att jag skulle klara den, men när jag bläddrar fram till sidan där poängen står på står det 29 och man skulle ha 24 för att klara den. 32 var VG och 40 vad max. Hade jag inte kunnat fått 3 poäng till. Hehe. Näe, jag är sjukt glad att jag klarade den!

Igår efter träningen hade jag ont i knät och när jag kom hem var det ännu värre. I morse när jag klev upp och skulle åka till simningen kunde jag inte ens sätta ner foten i golvet för att det gjorde så ont. Jag gick och la mig igen och ställde klockan på halv åtta istället och då var det lite bättre men absolut inte bra.

Det kan vara så att det har blivit lite överansträngt. Förra veckan tränade jag tre gånger, hade matcher lördag söndag plus att vi gör en massa saker i skolan nu. Hoppas det är bra tills på lördag!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek