söndag 18 oktober 2009

Skola, träning, match

Nu var det några dagar sen jag skrev men jag har typ inget att skriva. Det enda jag gör är att träna och gå i skolan ungefär.

Igår var det match mot Rönnby i DJ-serien. Vi vann med 7-2 och jag gjorde två mål och en assist. Ett "riktigt" mål fick jag göra också. Det var skönt, hoppas att det har lossnat lite nu.

Igår kväll var jag och Niklas barnvakt åt Oskar. Vi kollade på Monsters Inc, spelade kort och kollade lite på tv. Det var roligt. :)

Ikväll är det match igen. Hemma match mot Arboga. Det är i DJ-serien idag också. Arboga är nog det bästa laget där, men vi är bättre så vi ska vinna idag också. Vinner vi är vi ensamma ledare, just nu leder vi på målskillnad över Arboga.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek