fredag 30 oktober 2009

Simning klar!

Igår blev simningen äntligen klar! Vi hade alltså simexaminationen igår och det gick bra. Crawlet klarade jag på en gång och bröstsimmet fick jag göra om en gång. Det har varit riktigt segt att bada nu på slutet, så det är så sjukt skönt att det är över. Jag har bara kvar att simma 1000 meter och det behöver jag inte göra på Gustavsvik i Örebro.

Efter simningen hade vi seminarium och sen gymnastik. Vi började med hävredskap igår, det är verkligen inget för mig. Jag har inga armmuskler alls. Idag har jag sån sjuk träningsvärk i armarna och ryggen och på en massa ställen som jag inte visste att det fanns muskler på.

Sen var det dags för match. Vi vann med 3-2! Nu har vi tagit ett litet steg från bottenlagen och närmar oss topplagen. Jag kom hem typ halv tolv igår kväll/natt. Tänkte försöka kolla på Criminal minds men jag orkade inte och jag sov till halv tolv idag. Så länge har jag inte sovit på flera månader.

Ikväll blir det Ben and Jerry's!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar att träna men ibland känns det som att träningsvärk kan ta livet av en… tycker därimot att att orudis funkar ganska bra.

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek