söndag 1 november 2009

Smart tänkt.

I morse var det tvätt som gällde, 7-12. Jag slapp i alla fall sätta i den första maskinen eftersom min lilla flygnörd skulle iväg och flyga klockan 9. Medan jag tvättade kollade jag på en av Johan Falk-filmerna, kollade på en igår kväll. Jag tycker att dom är rätt bra faktiskt, men jag tycker om typ alla såna filmer.

Vid 14:41 åkte jag till Örebro för att planera rörelseverket och vi kom en liten bit till i alla fall. Vi har bestämt vad vi ska ha för kläder nu och jag ska ha "discokläder", alltså från förr inte såna som dom har nu. Det kan nog bli bra.

Proppat på tåget på vägen dit och hem. Speciellt hem. Det finns alltid en obokad vagn, alltså där man kan sitta om man inte bokat nån speciell sittplats, och idag var det vagn 15. Men, det fanns ingen vagn 15 idag. Smart tänkt.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek