tisdag 10 november 2009

Snart dags för rörelseverk

I lördags var det match. Det blev vinst med 6-2. Efter det hem och baka pizza. I söndags gjorde jag absolut ingenting, vilket var väldigt skönt. Jag hade lite ångest över att jag inte började skriva på arbetet vi ska skriva tills på måndag.. Igår tränade vi på rörelseverket och hade seminarium. På kvällen spelade jag match, 4-4. Dom gjorde mål när det var 10 sekunder kvar. Surt. Idag har vi tränat ännu mer på rörelseverket och snart ska jag iväg och simma.

Inga lediga stunder här inte... Idag kom jag i alla fall hem halv två. Det har jag inte gjort på hur länge som helst.

2 kommentarer:

Niklas sa...

Du "jobbar" för mycket! Du måste väl ha mer än 3 gånger så mycket lektionstid som jag.

Unknown sa...

Ja, det tror jag nog att jag har.

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek