lördag 28 november 2009

Tiden går fort

Igår var det match mot Skälby, det gick inte speciellt bra. Det blev förlust med 6-2. Jag kom hem vid halv elva och idag var det samling halv tio igen och match mot Skälby igen, fast med DJ den här gången. Idag spelade vi rätt bra faktiskt och det blev vinst med 5-1 och ett mål. Det blev ett mål igår också.

Känner mig rätt slut just nu. Det ska bli skönt med en dags vila imorgon. Vi ska kanske åka skridskor men det behöver jag inte åka så mycket om jag inte vill.

Det har redan gått två veckor på VFU:n. Helt sjukt fort går det! Och roligt är det för det mesta. Har haft en gymnastiklektion hittills och det gick rätt bra, en kvar och två danslektioner. Jag tycker inte riktigt om det, men det är nog bra att prova på nån gång.

Snart är det dags för Ben and Jerry's!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek