onsdag 13 januari 2010

Dansexamination

Dansexaminationen gick bra, jag klarade allt. Det känns som att alla lärare är lite snällare nu än vad dom brukar vara och det är för att dom behöver pengar till skolan. Skolan får ju pengar för varje student som klarar sig och i den förra kursen är det många som har rester kvar. Men det är ju skönt för oss.

Idag hade vi ingen träning. Vi var och badade i Kungsörs badhus istället. Vi körde lite stafetter och spelade volleyboll. Det var roligt även fast mitt lag inte vann en enda gång. Haha.

Jag har nästan inte tränat nånting på föredraget idag, men det känns som att det mesta sitter i huvudet redan. Idag har jag fixat overhead-papper också, så nu är det klart. Bara jag inte får börja imorgon, för det vill jag verkligen inte. På ett sätt vore det skönt att få det gjort, men näe, jag vill inte börja. Jag har inte förrän 13:15 imorgon och då hinner jag träna några gånger imorgon också.
Nu ska jag skriva en sammanfattningen på hela föredraget och skriva referenser.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek