tisdag 5 januari 2010

Träning!

I morse blev det promenad igen, 43 minuter om jag ska vara exakt. Nu när jag är ledig är inte så farligt att gå före frukost, men det lär ju bli värre när skolan börjar igen. Fast vi kommer oftast bara vara i skolan max tre gånger/vecka den här terminen vilket är väldigt skönt. Men jag kommer nog behöva vara där mer för att träna på gymnastiken jag inte kan än... Det är omexamination på fredag och det känns inte speciellt bra, men det är inte så mycket att göra åt. För en av mina lärare tog det två år innan hon klarade att göra elva "kickar" med en fotboll.

Idag har jag skrivit rätt mycket till föredraget. Jag hoppas att det blir rätt, jag blev lite osäker när jag läste i studiehandledningen igen. För en stund sen gjorde jag lite styrkeövningar. Jag ska försöka göra det dom dagar jag inte tränar innebandy. Det här gjorde jag idag, de översta övningarna. Jag ska försöka gå ut och gå också. Den här veckan gör jag det på morgnarna och har ingen lust att göra det igen, framförallt inte när det är typ 20 minus ute.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek