måndag 11 januari 2010

Slingor

Idag har jag haft seminarium om stress. Det var rätt slappt. Tanten som hade det pratade mest, så vi behövde inte säga så mycket. Sen åkte jag hem med elva-tåget, åt, satte mig vi datorn en stund och sen råkade jag somna i en och en halv timme. Lite för länge, men det var skönt. Sen har jag pluggat lite till föredraget, borde ha gjort mer. Snart är det match!

Igår gjorde jag slingor i håret hemma. Det blev rätt bra faktiskt, fast det syns inte så mycket på bilderna. (Dags för klippning snart..)


Dagens mat: Raggmunk, keso, lingonsylt och morötter

3 kommentarer:

Niklas sa...

Du ser ut som en nydränkt katt på mittenbilden ju. =)

Och på den första ser du gladare ut än du nånsin gjort på bild! Bra jobbat! ;P

Unknown sa...

Haha. Äh, det är väl bra att inte alla bilder blir likadana. :P

Niklas sa...

Ja, det är bra. =)

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek