torsdag 18 februari 2010

Ibland är det bra med förseningar

Idag åkte jag som sagt till Eskilstuna och pluggade lite. Tågen var ersatta med buss så jag åkte gratis åt båda hållen. Alltid bra! När jag skulle åka hem hade jag lite flyt. Ungefär 12:02 kollade vi på sj.se på biblioteket i Eskilstuna, bussen skulle gå 12:07. Jag kom fram till tågstationen 12:09 och bussen var försenad. Ibland är det bra med förseningar. Men bara ibland.

När jag kom hem åt jag lite och kollade lite på datorn, sen somnade jag en stund (ca en timme). Nyss har jag tränat lite. Gick en promenad på 41 minuter, hade tänkt gå 60 minuter men jag fick skavsår, och sen har jag gjort lite styrketräning. Jag gjorde 150 utfallssteg! (3x50)

Imorgon är äntligen den vetenskapliga kursen slut!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek