måndag 15 februari 2010

Rea!

Jag hade tänkt åka med 10:41-tåget, men självklart är det jätteförsenat så jag tog bilen till Örebro istället. Hos tatueraren var inte han som sa göra min tatuering där och han som var där visste inte om han hade ritat upp nånting än eller inte. Så det får väl blir en överraskning imorgon.

Jag hittade lite saker på rea i alla fall:

På Åhléns hade jag presentkort på 300 kr. :)

Jeanskjol från Åhléns, 129 kr

Halsduk från Åhléns, 69 kr

Stövlar från Scorett som tidigare kostat 999 kr och nu 200 kr


Sen var jag till innebandybutiken eftersom min klubba gick sönder igår, eller det var bara bladet. Jag råkade säga till för sent att jag hade ett mecenatkort och då får man 10%, så jag fick ta någonting för ungefär 25 kr. Jag tog svettbanden där uppe, dom kostade 20 kr styck.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek