fredag 5 februari 2010

Tentan klar!

Nu är tentan skriven och jag hoppas verkligen att det gick bra! Det kändes rätt bra... Men det ska jag väl inte säga.

Efter tentan åkte jag och Niklas till Ikea. Där köpte vi en bokhylla (dom har tagit bort den färgen vi hade innan så vi var tvungna att köpa en annan färg) och åt mat. Mycket gott! Sen var vi in en sväng på Marieberg och kollade lite. Jag skulle köpa tunna långärmade tröjor, för dom jag har nu kan jag knappt ta mig för dom börjar lukta svett på en gång. Jag kanske har haft dom lite för länge. Jag var även in en sväng på Lindex för jag hade sett fina underkläder på Ingrids blogg. Så jag köpte även det här fina:
Jag fick hem en sak som jag har beställt också. Egentligen skulle det vara till alla hjärtans dag, men jag kunde inte hålla mig. Det här jag jag köpt på Bluebox.

1 kommentar:

Emelie sa...

Oh sexy mama! ;)

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek