onsdag 22 juni 2011

Två veckor har snart gått

Idag klev jag upp vid halv nio, åt frukost och sen satt jag och slöade lite vid datorn och tv:n. Vid elva hoppade jag upp på mammas cykel (vill ha den!) och cyklade in till stan. Jag höll ett ganska bra tempo, utom i uppförsbackarna då jag var tvungen att stå upp, för då åkte väskan fram och var i vägen. 1,3 mil blev det i alla fall. För man är ju tvungen att åka över Vågbro eftersom Forsbackabron är avstängd.

Hemma blev det en snabb dusch och sen ner på stan och äta lunch med Emelie. Det blev två kulor glass också. Sen gick jag på systemet med mamma och sen åkte vi till E-Center och handlade.

Vid fem åkte vi till Malin och hälsade på. Vid åtta var vi hemma igen och då stack jag ut och körde intervaller och den här gången körde jag i backe, ca 30 x 25 m. Det kändes att det tog mer den här gången. Skönt!

På lördag åker jag tillbaka till Arboga igen. Dom här två veckorna har gått alldeles för fort, på ett sätt. Bra att det gått fort eftersom Niklas varit i Arboga hela tiden, men dåligt för att jag tycker om att vara här. Jag längtar till gymmet också!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek