torsdag 25 april 2013

Fokus på löpning


Löpträningen går som den ska och jag känner verkligen att det har blivit mycket bättre sen jag började springa mer kontinuerligt igen. Just nu kör jag efter ett program från marathon.se. Jag tycker att det är väldigt skönt att ha ett program att gå efter. Annars är det lätt att det blir samma runda och bara springa, springa, springa. Nu blir det lite mer varierade pass.

I tisdags tränade jag med Vårrusetgänget och vi sprang först 5 km. Efter det körde vi först 5 backintervaller, sen skridskohopp, utfall och grodhopp uppför x3 och sen 5 backintervaller till. Riktigt bra kämpat!

Vårrusetgänget
 (bilden kommer från Malin, hoppas att det inte gjorde något att jag snodde bilden)

 
Idag var det dags för löpning igen och det kändes riktigt bra, även om benen var ganska tunga. Jag måste komma igång med styrketräningen igen. Jag saknar det väldigt mycket och jag gillar inte att de muskler jag byggt upp förut försvinner allt mer...


Dagens middag
Omelett gjord i ugnen

1 kommentar:

Malin sa...

SJÄLVKLART!! Bara att sprida vidare :D

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek