lördag 10 maj 2014

Fran och Karren

 Ibland är det svårt att hinna med att sitta vid datorn och då blir det inga inlägg. I måndags hade vi möte till strax efter sju på jobbet och när jag kom hem hade jag ingen lust att sätta mig vid datorn och skriva nåt inlägg, då vill jag hellre umgås med Marcus. Tisdag, onsdag, torsdag jobbar jag till fyra och halv fem brukar jag träna och då kommer jag hem runt sex och då finns det alltid en massa saker att göra. Eller så är jag trött och slänger mig i soffan en stund. Jag har lärt mig att ibland finns det viktigare saker...

I morse var jag på 10-passet och körde och idag var det Fran och Karren. Fran är 21 - 15 - 9 av thrusters och pullups och Karren är 150 wallballs. Innan vi körde det här var det lite teknik på thrusters och idag klarade jag en med 45 kg, vilket jag aldrig gjort förut. Jag har nog aldrig testat mitt max nån gång förut. Tror att jag kanske hade klarat lite till men det hanns inte med idag. Fran klarade jag av på 8:40 och wallballsen hann jag inte med alla 150. Jag klarade i alla fall 138 på 10 minuter. Det var ett riktigt grispass idag. Jag har typ legat däckad i soffan sen jag kom hem, med en lite matpaus.






 Tonfisksallad med räkor och ägg. Mums!


Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek