tisdag 13 maj 2014

Jag älskar att träna!

Idag efter träningen kände jag mig så sjukt glad. Träningen gick bra och det känns alltid (nästan) så himla bra efter att jag tränat. De dagar jag inte tränar är jag inte alls lika glad och jag har svårare att somna än de dagar som jag tränar. Det är ganska kul att jag blir trött ungefär samma tid varje dag och det är runt 22:00. Det är lite tråkigt på helgerna, men annars är det rätt så skönt.

Idag såg träningen ut så här:

Tisdag !!
A.
backsquat 20rm, värm upp med 3-4set böj. Sedan har ni ett försök på er att sätta 20rm, (vikten ni bör ha är 50-65%av 1rm) ha gärna en passare bakom.
B.
cash in 50 DU
25 stepup på låda med viktskiva 20/10kg
25 pushups
25 airsquats
20 stepup på låda med viktskiva 20/10kg
20 pushups
20 airsquats
Cash out 40 DU
C . Hopp och lek !


Det jobbigaste var helt klart armhävningarna och jag gjorde inte en enda på knä, så det är jag i alla fall nöjd med. Vi avslutade med att stå på händer 20 sekunder och sedan 10 sekunder hollow rock x3 och sedan 30 sekunder/15 sekunder x3.  

Hollow rock

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek