tisdag 18 november 2008

En helt vanlig dag

Idag blev det en heldag i Örebro. Först träffades vi i förseminariegruppen, inte dom riktiga, och gjorde uppgifterna vi hade till seminariet och sen hade vi seminariet. Jag åkte vid nio och kom hem typ halv fem. Jag hade räknat med att komma hem halv sex, så det var skönt.

Nu är det läsfritt ett tag. Halva gruppen hade uppgifter tills idag, jag, och halva tills på fredag. Nästa vecka är det VFU och då blir det inte heller någonting att läsa. Skönt, fast då måste jag gå varje dag och det är lite jobbigt.

Imorgon ska jag försöka hitta nåt att köpa åt Niklas, som fyller år på torsdag. Jag vet i alla fall en sak som jag ska köpa. Hihi. Jag ska även soooova imorgon, fast inte alldeles för länge.

Nu blir det Scrubs!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek