torsdag 20 november 2008

Fika och virus

Idag har vi städat, eller jag har städat. Mest jag i alla fall, men det gör inget. :) När det var klart gick vi och fikade på Stadsgården Café, som vi hade gratis fika på. Nyhitflyttadrabatt. Det var jättefint där inne, jättemycket fina och gamla möbler och stort var det också. Vi har en till sån där kupong också, eftersom vi fick en varsin och det är fika för två på båda. Vi får se när det blir nästa gång.

Ikväll är det Hell's kitchen! :)

Jag har fått virus på min dator! Jobbigt. Det skickar nån länk till alla på min lista på msn.. Jag har nyss kört virusprogrammet och det hittade inget fel. Kör ad-aware nu, hoppas det hittar nåt.

1 kommentar:

Amatörfotografen sa...

En guide för att bli av med msn-viruset och andra trojaner från din dator:
http://fotografhelsingborg.blogspot.com/2008/11/guide-fr-att-f-bort-msn-viruset.html

Glöm inte att skicka vidare länken till alla du smittad med viruset.

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek