tisdag 25 november 2008

Från klassrum till idrottshall

Idag har det varit en ganska skön dag på VFU:n. Vi var ner till biblioteket och lånade lite böcker och sen har dom pratat om människans uppkomst, den vetenskapliga teorin. Sen hade dom idrott. Jag är självklart med på idrotten och så fort jag kommer in i hallen blir allt så mycket roligare. Jag skulle gärna vilja vara med idrottsläraren hela dagarna istället för att vara i klassrummet, men det går nog inte. Inte på den här VFU-perioden i alla fall.

Imorgon ska den klassen jag är i åka till Stockholm och gå på Cosmonova och jag ska följa med. Det kommer nog bli roligt. Vi ska sen nån film som handlar om vad som finns under vattenytan och så kommer vi få ha såna där 3D-glasögon, tror jag i alla fall.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek