tisdag 31 mars 2009

Luftgitarr

Idag började dagen med två lektioner på badhuset. Den här veckan ska vi börja med lite livräddning, så det blir inte bara samma saker som förra veckan. Sen hade jag en lektion och efter det hade Andreas två lektioner. Rätt skön dag ändå. Alla dagar går så sjukt fort och jag blir så sjukt trött när jag kommer hem. Idag var nog första dagen jag inte sov direkt när jag kom hem. Jag hoppas att det går över så att det inte blir så hela livet. Jag tror att man vänjer sig.


Här kommer två bilder sen Emelie var här:


Vi skulle gå ut på krogen, men det var typ inge folk så vi sket i det.

Niklas spelar luftgitarr, tror jag

Det finns en video också, alltså när Niklas spelar luftgitarr, men den ska vi nog inte visa. Haha.

1 kommentar:

Emelie sa...

Jo det ska vi. Luftinstrument som är vår grej. ;)

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek