torsdag 26 mars 2009

Nystädad bil

Idag hade vi vår första lektion. Det gick rätt bra. Det är så mycket man kan tänka på, men det är svårt att tänka på allt från början. Det var i alla fall bara tio elever i den där klassen. Sen har vi varit på badhuset hela dagen. Det var lite roligare idag, vi fick ha hälften av grupperna och göra en sak och vår handledare den andra hälften. Imorgon blir det badhuset hela dagen...

Igår på träningen blev jag fälld, eller vad man nu ska kalla det, och jag landade på båda knäna och fick foten jag gjorde illa förut under mig. Jag fick lite ont i foten på en gång, men det var inte så farligt så jag fortsatte spela. I natt har jag haft så sjukt ont i knät, varje gång jag har rört mig har det gjort ont. I morse när jag skulle på toa kunde jag typ inte sätta mig och så kunde jag inte ta på mig strumpan heller. Hehe. Nu känns det bättre i alla fall, men det kommer säkert bli sämre igen när det har stelnat igen.

Nyss var vi och tvättade och städade bilen och handlade, så nu blir det bara att kolla på tv eller liknande.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek