tisdag 17 mars 2009

Solen!

Nu är jag äntligen klar med mina planeringar. Det känns faktiskt rätt bra och jag hoppas att det har blivit bra. Nu har jag bara en seminarieuppgift som ska vara klar på torsdag...

Idag var vi ute på första lektionen. Det var typ en "upplevelselektion". Vi fick känna och lukta och en massa sånt, alltså använda sinnena och hela kroppen för att uppleva naturen. Det var rätt roligt och framför allt var det skönt att vara ute i solen. Sen hade vi bollspelslektion och vi började med nät- och väggspel. Vi fick hålla på lite med volley boll (utan nät) och så fick vi spela minitennis. Det var helt klart roligast.

Imorgon är jag ledig. Mycket skönt. Fast det blir kanske inte allt för mycket ledighet eftersom jag måste läsa också.. Niklas är också ledig, så vi måste åka till Köping och köpa ett till täcke eftersom Emelie kommer hit på fredag. Och det ska bli sjukt roligt!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek