söndag 15 mars 2009

Idre



Det har varit en vecka jag aldrig kommer att glömma. Vädret har inte varit det bästa, men det har varit okej. Det har varit rätt fysiskt jobbigt, alla har varit helt döda efter passen. Speciellt efter längdskidåkningen och när vi åkte på tur på fjället. Det har varit en del skador och lite annat, t.ex. glas i fötterna, operera bort blindtarmen och skadade knän. Jag har dock klarat mig från det mesta, vilket har varit skönt. Jag fick lite ont i ryggen i fredags när vi åkte 1,5 mil på längdskidor bara, men det är det ända.

Nu ska vi läsa litteraturen och planera ett längdskidåkningspass och ett utförspass tills på onsdag. Känns lite stressigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Ida! Vilka talande bilder du har från resan. Det var jätteskoj att vi va i samma grupp. Verkligen jätteskönt! Kan inte du skicka över dina bilder till mig på msn eller så när du hinner. Vi ses säkert imorgon. Ha det bra tills dess! Kramar Lina

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek