tisdag 18 maj 2010

Balkongdag

Igår var det dags att åka till skolan igen efter en lång helg. Vi skulle haft en häcklöpningslektion först, men när vi kom dit fick vi reda på att läraren vi skulle ha hade suttit fast i Boden med nåt tåg, så hon skulle inte hinna komma dit. Vi flyttade då sista lektionen till den första och då fick vi sluta klockan 15 istället för 17. Vi hade sista danslektionen igår, skönt! Det känns att allting börjar ta slut nu.

I morse var jag morgonpigg och stack ut och sprang halv 8. Det var jätteskönt väder att springa i. Inte för varmt och inte för kallt. Jag sprang 4,7 km på 28 min och 10 sek. Nästa gång hoppas jag komma under 28 minuter.

Idag var jag också i skolan. Vi skulle egentligen haft mångkamp idag, men eftersom vi inte hade häcklöpningen igår, flyttade vi den dit istället. Det var ett mycket bra val och häcklöpningen var skitrolig. Mycket teknik, men det kändes som att man lärde sig ganska mycket i alla fall.

När jag kom hem satte jag mig ute på balkongen och pluggade anatomi ett tag. Sen blev jag sugen på pizza så jag gick först upp till Ica för att jag skulle hämta ut mina nya Converse som hade kommit, men när jag kom dit hade dom inte det. Så det var bara att gå tillbaka tomhänt. När jag hade ätit blev jag trött och sov ute på balkongen en timme ungefär och sen har jag och Niklas suttit här ute och pluggat lite båda två tills nu. Vi har alltså suttit på balkongen hela dagen nästan. Snart börjar det nog bli dags att gå in.

Imorgon är jag ledig!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek