fredag 14 maj 2010

GIH-kampen

I tisdags hade vi friidrott och fotboll igen. Det var roligt. Sen började jag han som jag ska ha min lektion med att planera den. Vi kom rätt långt faktiskt och det kändes som att det blev rätt bra.

I onsdags var det dags för GIH-kampen igen. Alltså GIH-Stockholm möter GIH-Örebro och i år var det Stockholms tur att komma hit. Det har aldrig hänt att ett bortalag har vunnit, men i onsdags kändes det lite nervöst till en början. Det ordnade i alla fall upp sig till slut och vi vann med 22-11. Jag var med på innebandy och fotboll och det var skönt att sätta det avgörande målet på innebandy. Fotbollen gick tyvärr inte lika bra.

På kvällen var det fest på Strömpis. Först var det buffé och det är ju alltid farligt eftersom man äter mer än vad man behöver. Vid halv ett åkte vi därifrån ungefär och då åkte vi hem till Jocke och var där till halv tre ungefär. Sen gick vi hem till snälla Lina, som lät mig sova hos henne, och vi somnade ungefär halv fyra. Det blev i alla fall en lyckad dag och kväll.

Det som var dåligt var att jag lyckades glömma minneskortet till kameran i datorn...

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek