onsdag 5 maj 2010

Ingen bra start på veckan

Det här har inte varit någon bra vecka hittills. I måndags fick jag reda på att jag inte klarade anatomitentan och idag var det omorientering som var skitsvår. Svårare än första gången. Ingen klarade idag, men den skulle tydligen ha samma svårighetsgrad som de andra gångerna. Visst. Förra gången hittade jag alla kontrollerna och idag hittade vi två.

Jag känner mig rätt slut i kroppen nu. Vi har en massa praktiska saker i skolan igen nu. Boll, dans och friidrott. Minst ett praktisk varje gång vi är i skolan. På måndag har vi alla tre. Det är för det mesta roligt i alla fall och det blir lite gratisträning.

Anatomitentan känns inte så jättefarlig att göra om. Jag vet exakt vad det är jag inte kan för det hade jag inte pluggat nånting på, i princip, förra gången. Tyvärr. Men jag fattade ingenting av det och det blev aldrig att jag lärde mig det.

Nu ska jag snart lägga mig och läsa Harry Potter!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek