lördag 22 maj 2010

Träning och plugg

Nu var det ett tag sen jag skrev, men jag har inte haft nån lust och jag har inte suttit vid datorn speciellt mycket. I torsdags hade vi seminarium och efter lunch hade vi en massa olika bollsporter/lekar i tre timmar. Det var roligt och jag blev lite solbränd på armarna. På kvällen fick jag med Niklas ut och springa. Det var roligt och jag sprang snabbare än nånsin på min ÖB-runda.

Igår var det plugg hela dagen som gällde och idag var tentan. Den var helt olika den första och jag vet inte riktigt hur det gick idag heller... När jag kom hem satte jag mig på balkongen en stund, men jag blev så rastlös så jag gick ut och gick. 1 timme och 17 minuter blev det, med ett stopp på gymmet i en halvtimme.

Ikväll ska jag nog kolla på Sommarkrysset och sen 27 dresses.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek