söndag 24 februari 2013

Morgonlöpning

Idag efter löpningen

Idag blev det bättre än en promenad, det blev till och med löpning. Det gick inte speciellt fort och det blev inte jättelångt, men jag sprang i alla fall och det är jag nöjd med. Nu är det bara att börja få in en rutin på det här. Perfekt att vara ledig en vecka då. 

I morse tog jag vilopulsen, eftersom man ska göra det till Fitnessfighten. Förra våren eller vintern hade jag ungefär 50 i vilopuls, nu hade jag ungefär 65. Det är verkligen inte roligt att se att allt blir sämre, men från och med nu ska allt bli bättre igen. När man ser resultaten på Fitnessfighten så sänker många vilopulsen med ca 15 slag/minut. Om jag kämpar tillräckligt så kanske jag är nere i 50 om en månad igen. 

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek