lördag 23 februari 2013

Tjejvasan och morgonpromenad

Idag startade jag dagen med en morgonpromenad, vilket var sjukt länge sen (för länge sen) jag gjorde. Varje gång jag gör det tänker jag; Varför gör jag inte det här oftare? Det är speciellt skönt på helgen när man inte behöver stressa efteråt och kan äta frukosten i lugn och ro. Det blir troligtvis samma start imorgon. I drygt en månad nu har jag åkt buss till jobbet, eftersom det blev något fel på tändningslåset (?) på bilen och det tog väldigt lång tid för de nya sakerna att komma till verkstan. Och då måste jag kliva upp mellan sex och halv sju, vilket skulle betyda att jag skulle behöva kliva upp minst en timme tidigare för att hinna gå ut och gå på morgonen och det blir lite väl tidigt. Förhoppningsvis blir bilen klar nästa vecka.

Dagens frukost: Yoghurt, kvarg, nötter och müsli + frökuse med kalkon

Kollade lite på Tjejvasan nyss och mår lite dåligt över att jag inte är där. Men jag har absolut inte haft de förberedelser jag behövt och just nu har jag ingen bil heller, så det blev nästan omöjligt. Väldigt tråkigt, men det är bara att ta nya tag till nästa år och hoppas på att förberedelserna blir betydligt bättre. Nu har jag i alla fall ett par skidor.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek