torsdag 28 februari 2013

Ny spännande läsning


Idag var tvättdags. Klev upp vid nio och åt frukost och fixade lite med tvätten. Sen ner och slänga in två maskiner och sen upp och mysa lite med en som jobbat natt. Efter att jag slängt i andra omgången gick jag ut på en promenad och det får bli dagens träning. Vid två åkte vi och åt pizza, jag såg det som en lite uppladdning inför fitnessfighten och efter det åkte vi och handlade lite mat som jag behöver nu. Vi stannade även på bokrean på Ica Maxi och jag hittade två spännande böcker. Jag har även beställt den första i den här serien nyss, Den hemlige kocken. Så nu har jag lite att läsa ett tag.

Snart ska jag börja laga matlådor inför helgen.

Nu har jag knäppt bilder, lagt in bilder, vägt och mätt inför fitnessfighten. Så nu är allt klart. Inga bilder kommer visas förrän om en månad!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek